2021-05-05 Covid-tids info

Covid-tids info uge 18

Kære alle

Natten til tirsdag blev der indgået en aftale om den yderligere genåbning af skolerne. Det betyder, det er muligt fra den 6. maj at få alle elever tilbage i skole med fysisk fremmøde til undervisning indenfor.

I Lolland kommune er det besluttet, at vi starter med at have alle elever inde fra mandag den 10. maj.

7. & 8. klasse har undervisning med fysisk fremmøde i morgen torsdag. Det var planlagt, at undervisningen skulle foregå udendørs, men efter den nye udmelding vil undervisningen torsdag foregå indenfor fra 07:45 - 12:45.

0. - 4. klasse fortsætter i de skemaer, vi nu har kørt med et stykke tid - stadig med fokus på bobler, afstand og håndvask.

5. - 8. klasse fortsætter også efter de skemaer, de har haft et stykke tid. Nu bliver det blot med fysisk fremmøde alle dage i det tidsrum, der står på de tidligere fremsendte planer.

9. klasse har allerede fået lavet en plan for deres fremmøde og undervisning frem til sidste skoledag, denne plan holder vi os til.

Der vil med stor sandsynlighed komme justeringer, når vi får de endelige retningslinjer mm. Så hold jer orienteret her på aula.

Pas på jer selv og hinanden.

Vikki Jensen

Landsbyordningsleder