2021-01-17 Covid-tids info

I onsdags kom udmeldingen fra regeringen og som mange nok havde forventet, så blev de nuværende restriktioner forlænget. Det betyder, at nedlukningen foreløbig gælder til og med 7. februar 2021.

Jeg ved, at det for nogle er rigtig svært, og jeg ved, at ALLE gør det bedste, de kan. Der findes mange, der har ideer og holdninger til, hvordan familier skal strukturere den noget anderledes hverdag, vi står i lige nu. Mit råd til alle er: gør det, der kan lade sig gøre for jer i jeres familie lige nu. Vi skal som skole nok bakke op og understøtte alt, hvad vi kan, og når vi åbner igen, for det gør vi selvfølgelig, så skal vi nok indhente det faglige arbejde, som ikke lige er nået hjemme.

Som jeg ser det, så er noget af det vigtigste i øjeblikket at fastholde en struktur, der på så mange områder som muligt ligner en alm. hverdag, og så håber jeg på, at denne tid giver noget andet til os ude i de små hjem, men hvad det er, det tror jeg først, vi kan se, når vi har lagt denne tid bag os.

På tirsdag har jeg møde med både TR/AMR gruppen, elevrådet og forældre-bestyrelsen, hvor alle parter får mulighed for at komme med input til, hvordan vi kan tilpasse skoledagen, så vi får alle med igennem denne tid. Jeg håber, vi kan gøre det en smule mere fleksibelt og give mulighed for mere alternative tiltag som f.eks. fællessang, historielæsning, fælles spil etc. samtidig med, at vi fastholder og vedligeholder det faglige i skolearbejdet.

Hvis I på en eller anden måde føler jer pressede i forhold til at få skole, hjem og arbejde til at gå op i en højere enhed, så kontakt os. Sammen finder vi en løsning, der passer bedst til jeres familie